سیر تا پیاز خرید بلیط هواپیما خرم آباد
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 434
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 6
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 17
:: بازدید ماه : 109
:: بازدید سال : 179
:: بازدید کلی : 1059
نویسنده : tikban
سه شنبه 7 مرداد 1399
در این قسمت قصد داریم به موضوع‌های قیمت خرید بلیط هواپیمای تهران خرم آباد، خرید بلیط پرواز تهران خرم آباد ، قیمت بلیط پرواز تهران خرم آباد و بلیط تهران خرم آباد بپردازیم.

بلیط هواپیمای تهران خرم آباد

بلیط هواپیما خرم آباد در سامانه تیک بان موجود است و شما می‌توانید در سامانه و با صرفه جویی در زمان و هزینه بلیط خود را تهیه کنید. ما در گت بیلیت تمام تلاش خود را کرده‌ایم که فضایی امن و راحت برای خرید آنلاین بلیط هواپیما برای شما فراهم آوریم. از این رو امیدواریم خرید از گت بیلیت یک تجربه خوب برای شما به جا گذاشته باشد.

خرید بلیط پرواز تهران خرم آباد

برای خرید بلیط هواپیما خرم آباد تنها باید فرم بالا را با اطلاعات مناسب پر کنید و بر روی گزینه جستجو کلیک نمایید. پس از کلیک بر روی گزینه جستجو لیستی از بلیط ها برای شما نمایش داده می‌شود و شما باید به دلخواه یکی را انتخاب و بر روی گزینه رزرو آنلاین کلیک نمایید. پس از کلیک بر روی رزرو آنلاین شما به صفحه تکمیل اطلاعات مسافران هدایت می‌شوید. در آن قسمت شما می‌بایست اطلاعات کاربران را کامل نمایید.

قیمت بلیط پرواز تهران خرم آباد

قیمت بلیط هواپیما خرم آباد هم متناسب با زمان متفاوت است و در برخی فصول افزایش خواهد داشت.بسته به شرایط مختلف از جمله نوع هواپیما ، تاریخ پرواز و کلاس پروازی و زمان تهیه بلیط می‌توان از حداقل قیمت 69,600 تومان تا حداکثر 379,000 تومان بلیط در مسیر تهران به خرم آباد را تهیه نمود. شما در تیک بان قیمت بلیط هواپیما تهران خرم آباد را با نازل ترین قیمت بلیط تهران خرم آباد را پیدا می‌کنید. در جدول زیر می‌توانید نرخ های مختلف بلیط تهران خرم آباد برای بزرگسال، کودک و خردسال را مشاهده نمائید.

مسیر پروازی نرخ بزرگسال نرخ کودک نرخ خردسال
پرواز تهران خرم آباد حداقل : 69,600 تومان
حداکثر : 379,000 تومان
حداقل : 41,900 تومان
حداکثر : 193,500 تومان
حداقل : 11,500 تومان
حداکثر : 44,100 تومان

تذکر : نرخ‌های ارائه شده در جدول برای پرواز تهران خرم آباد براساس نرخ‌های سیستمی می‌باشد و در پروازهای چارتری نرخ‌های موجود متفاوت و در بعضی موارد ممکن است تمامی گروه‌های سنی با نرخ بزرگسال برابری نمایید. بلیط چارتر خرم آباد و بلیط لحظه آخری خرم اباد را می توانید به بهترین قیمت از سایت تیک بان بخرید.


ساعت پروازهای تهران به خرم آباد ماهان :

پروازهای ماهان از تهران به خرم آباد هفته ای 4 بار در روزهای یک شنبه – سه شنبه – چهارنشبه و جمعه در ساعات و با شماره پروازهای زیر انجام می شود . پروازهای تهران خرم آباد ماهان در روزهای 1 شنبه ، 3 شنبه ، 4 شنبه و جمعه با شماره پرواز 1008 در ساعت 15:00 از تهران به سمت خرم آباد پرواز خود را آغاز کرده و پس از 55 دقیقه در ساعت 15:55 وارد خرم آباد می شود .

مدت زمان پرواز تهران خرم آباد ماهان 55 دقیقه می باشد .

روزهای پروازهای برگشت خرم آباد تهران ماهان :

پروازهای ماهان در مسیر برگشت از خرم آباد به تهران ماهان نیز همانند پروازهای رفت 4 بار در روزهای 1 شنبه – 3 شنبه – 4 شنبه و جمعه با برنامه زیر انجام می شود . پروازهای ماهان در ساعت 17:00 ( روزهای 1 شنبه – 3 شنبه و 5 شنبه ) از خرم آباد به سمت تهران پرواز خود را آغاز کرده و پس از 55 دقیقه در ساعت 17:55 وارد فرودگاه مهر آباد تهران می شود . طول پروازهای خرم آباد تهران ماهان 55 دقیقه می باشد .

وزن بار مجاز در پروازهای خرم آباد به تهران ماهان :

مقدار بار مجاز در پروازهای خرم آباد تهران با هواپیمایی ماهان بسته به نوع پرواز یعنی چارتری با سیستمی متفاوت است ولی به طور معمول 1 چمدان 20 کلوگرمی می باشد . حتما قبل از خرید بلیط از میزان بار مجاز پرواز خود آگاه شوید تا در فرودگاه با مشکل اضافه بار و هزینه اضافه بار روبرو نشوید .

قیمت بلیط هواپیما از تهران به خرم آباد با ماهان ( بلیط چارتر و سیستمی )

برای مشاهده قیمت، رزرو و خرید اینترنتی بلیط هواپیما خرم آباد وارد قسمت خرید اینترنتی بلیط خرم آباد تهران تیک بان شده و پس از وارد کردن مبدا و مفصد و جستجو در تاریخ های مختلف بلیط مورد نظر خود را انتخاب و با گارانتی ارزانترین قیمت ممکن بلیط خود را کاملا به صورت اینترنتی رزرو و خریداری نمائید . همچنین جهت آگاهی از تخفیف های پروازهای خرم آباد می توانید در شبکه های اجتماعی تیک بان در تلگرام و اینستاگرام عضو شده و از آخری تخفیف ها و نرخ پروازهای آفری و لحظه آخری و دقیقه 90 خرم آباد آگاه شود .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره پروازهای ماهان به خرم آباد می توانید با شماره های درج شده در سایت تیک بان در تماس باشید .



:: برچسب‌ها: بلیط ارزان خرم آباد , بلیط لحظه آخری خرم آباد , بلیط هواپیما خرم آباد , بلیط خرم آباد , بلیط چارتر خرم آباد , خرید بلیط خرم آباد , قیمت بلیط خرم آباد ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به وب سایت من خوش امدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند